Sklep internetowy plays.pl, działający pod adresem http://www.plays.pl jest prowadzony przez: 5am Artists sp. z o.o.
ul.Górna Wilda 74/16
61-564 Poznań
wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS 0000366504
NIP: 7781475137
Regon: 301560625
I. Składanie zamówień.
- Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę poprzez stronę internetową www.plays.pl.
- Poprzez złożenie zamówienia klient oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i ją akceptuje.
- Klient składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem plays.pl.
- W zamówieniu klient:
dokonuje wyboru zamówionego towaru oraz wskazuje jego ilość
- wskazuje adres dostarczenia zakupionego towaru
- wskazuje adres, na jaki ma zostać wystawiona faktura VAT
- wybiera sposób płatności
- wybiera sposób dostarcznia towaru
II. Realizacja zamówień
- Termin realizacji zamówienia zależny jest od dostępności zamówionych towarów w sklepie plays.pl oraz u dostawców.
- Dostępność towarów jest określona w terminie wysyłki, jaki wskazany jest przy każdym towarze na stronie sklepu plays.pl. Termin ten uwzględnia wyłącznie dni robocze.
- Zamówienie jest realizowane w przypadku dostępności wszystkich ujętych w nim towarów w sklepie plays.pl lub u dostawców. W przypadku niedostępności towarów wybranych przez klienta w zamówieniu lub braku możliwości dotrzymania wskazanego przy towarze terminu dostawy klient jest niezwłocznie informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji.
- W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców sklepu plays.pl) i braku możliwości realizacji zamówienia klienta, sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 (trzydzieści) dni, sklep ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. Jeśli klient dokonał zapłaty za towar - sklep zwróci klientowi należność za towar, w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od anulowania zamówienia. O odstąpienia od realizacji umowy z powodu braku możliwości realizacji zamówienia klient zostanie poinformowany mailowo. Klient może podjąć decyzję o wykorzystaniu nadpłaconych środków pieniężnych na zakup innego towaru.
- Realizacja zamówień na towary promocyjne lub wyprzedażowe, których do sprzedaży przeznaczona jest określona ilość, będzie odbywała się na podstawie kolejności zamówień do momentu wyczerpania zapasu objętego tą formą sprzedaży.
- Zakupione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej pod wskazany przez klienta adres.
- Sklep plays.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostarczeniu lub niedostarczenie przesyłki z przyczyn niezależnych od plays.pl jak również z powodu podania przez klienta błędnych danych do wysyłki.
III. Zmiany w zamówieniach
- Zmian w zamówieniu klient może dokonywać do momentu wysłania skompletowanego zamówienia do klienta.
- Wszelkie zmiany klient może wprowadzić poprzez kontakt z biurem obsługi klienta: biuro@plays.pl
- W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata za towar została dokonana z góry, zwrot należności nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni roboczych od dnia otrzymania rezygnacji klienta w sposób uzgodniony przez klienta z biurem obsługi klienta.
- Zwrot płatności dokonanych za pomocą karty płatniczej następuje na rachunek karty.
IV. Ceny
- Wszystkie ceny zamieszczone na stronach produktów sklepu plays.pl zawierają podatek VAT i są podane w złotych polskich.
- Cena podana przy każdym towarze na stronie sklepu plays.pl jest ceną wiążącą w chwili złożenia zamówienia przez klienta.
- Ceny zamieszczone na stronach produktów sklepu plays.pl nie zawierają kosztów wysyłki towarów. Całkowita wartość zamówienia, uwzględniająca koszty wysyłki, jest podawana w podsumowaniu koszyka po wybraniu przez klienta sposobu dostarczenia zamówionego towaru.
- Sklep plays.pl zastrzega sobie prawo dokonywania zmian cen towarów w dowolnym momencie. Zmiany te nie mają wpływu na wartość zamówień, złożonych przed dokonaniem zmian.
V. Płatności
- Dostępne formy płatności
- Przelew na numer bankowy: 82 2490 0005 0000 4600 8289 9612 (Alior Bank)
- Karty płatnicze:
- Visa,
- Visa Electron,
- MasterCard,
- MasterCard Electronic,
- Maestro
- ePrzelewy:
- mTransfer (mBank)
- MultiTransfer (MultiBank),
- Millennium – Płatności Internetowe (Bank Millennium S.A.),
- Płacę z Nordea (Nordea),
- Przelew24 (BZ WBK),
- Płacę z Citi Handlowego (Bank Handlowy w Warszawie S.A. Citi Handlowy),
- Przelew z BPH,
- Płacę z iPKO (PKO BP S.A),
- Płacę z Inteligo (Inteligo),
- Pekao24przelew,
- Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska S.A.),
- Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank S.A.),
- MeritumBank Przelew (Meritum Bank ICB S.A.),
- Pay Way Toyota Bank (Toyota Bank Polska S.A.),
- Płać z ING (ING Bank Śląski S.A.),
- Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.),
- Crédit Agricole przelew online (Credit Agricole Bank Polska S.A.),
- Deutsche Bank Polska S.A. ,
- Invest Bank S.A.,
- Kredyt Bank S.A.,
- Raiffeisen Bank Polska S.A.,
- Bank Spółdzielczy we Wschowie,
- Bank Pocztowy S.A.
- Gotówka przy odbiorze osobistym
- Za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od kuriera.
VI. Reklamacje
- Klient ma prawo złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fabrycznych, uszkodzeń powstałych w trakcie transportu pod warunkiem spisania protokołu przy kurierze lub niezgodności towaru dostarczonego z zamówionym.
- Do rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest przesłanie do sklepu plays.pl: towaru, którego dotyczy reklamacja dowodu zakupu (paragonu lub faktury) opisu reklamacji
- Reklamacje należy odsyłać paczką ekonomiczną, za pośrednictwem Poczty Polskiej, na adres: ul.Górna Wilda 74/16, 61-564 Poznań
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 7 dni od zwrotu reklamowanego towaru.
- Reklamacja rozpatrzona na korzyść klienta skutkuje: wymianą towaru na pełnowartościowy i bezzwłocznym wysłaniem go do klienta na koszt sklepu plays.pl w przypadku braku możliwości wymiany na pełnowartościowy - zwrotem należności za wadliwy towar w sposób uzgodniony przez klienta z biurem obsługi klienta: biuro@plays.pl, w terminie 14 dni od rozpatrzenia reklamacji zwrotem kosztów poniesionych przez klienta z tytułu odesłania wadliwego towaru do sklepu plays.pl
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot płatności dokonanych za pomocą karty płatniczej następuje na rachunek karty.
- Sklep plays.pl nie będzie przyjmował reklamacji wysłanych za pobraniem.
VII. Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu towaru do sklepu w niepogorszonym stanie.
- Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko).
- Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o zwrocie na adres: ul.Górna Wilda 74/16, 61-564 Poznań Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar (cena towaru oraz koszt dostawy proporcjonalnie do wartości zwracanego towaru) w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych.
- W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.
VIII. Polityka prywatności i bezpieczeństwo
- Administratorem danych przekazanych przez Kupujących w procesie rejestracji zakupów w sklepie internetowym plays.pl jest: 5am Artists sp. z o.o., ul.Górna Wilda 74/16, 61-564 Poznań.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak konieczne do dokonania rejestracji oraz realizacji zamówień w sklepie plays.pl.
- Administrator nigdy nie udostępnia innym podmiotom danych podawanych przez użytkowników, pozostają one do wyłącznej dyspozycji administratora.
- Każdy Użytkownik sklepu internetowego plays.pl ma prawo wglądu, zmiany lub usunięcia swoich danych osobowych przetwarzanych przez administratora w związku z prowadzoną działalnością. W przypadku zarejestrowanych Użytkowników dostęp ten jest możliwy w każdym momencie, osobiście poprzez edycję swoich danych na indywidualnym koncie w sklepie.
- Dokonując zakupu i wypełniając formularz zamówienia lub rejestracji, Użytkownik wyraża zgodę na przechowywanie oraz przetwarzanie danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji transakcji, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.), oraz ustawą z dnia 18. lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz.1204).
- Administrator danych nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych osobowych przez Klienta.
- Administrator zapewnia bezpieczeństwo transakcji dokonywanych za pośrednictwem płatności online. Dokonując płatności online, Klient przechodzi procedury identyfikacji i loguje się bezpiecznie bezpośrednio na stronie swojego banku.